REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin (dalej jako ,,Regulamin”) określa zasady funkcjonowania oraz warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym (dalej jako ,,Program”/,,Program Lojalnościowy”), organizowanym przez Kazimierz Żorniak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KAZIMIERZ ŻORNIAK wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Piłsudskiego 1, 37-530 Sieniawa, NIP 7941136586, REGON 650237233, BDO 000413428, (dalej jako ,,Organizator”).

2. Program jest prowadzony na terytorium Polski.

3. Program realizowany jest przez czas nieoznaczony.

4. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego www.megafason.pl (dalej jako: ,,Sklep internetowy”/ ,,Sklep”), dostępnego na stronie Sklepu, a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Sklepu, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.

6. W ramach Programu Lojalnościowego, Organizator umożliwia uzyskanie przez Uczestnika, punktów (dalej jako ,,Punkty”), które może wymienić na rabaty w Sklepie, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

7. Do usług świadczonych przez Organizatora w ramach Programu stosuje się przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

8. Regulamin jest nieprzerwanie, nieodpłatnie udostępniony w witrynie internetowej Sklepu internetowego, w zakładce „Program lojalnościowy”, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

9. Organizator informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Uczestnika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Aby uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Uczestnik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

1. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne i możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Uczestnik, następujących minimalnych wymagań technicznych:

a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,

b. dostęp do poczty elektronicznej,

c. najnowsza wersja przeglądarki internetowej Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera lub Safari,

d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,

e. program do odczytu plików formatu PDF.

2. Uczestnikiem Programu (dalej jako: ,,Uczestnik”) może Klient Sklepu, który założył i posiada aktywne Konto w Sklepie internetowym Organizatora.

3. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, osobą fizyczną jest każdy człowiek, który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz zawiera z Organizatorem Umowę o świadczenie usług, niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. W celu wzięcia udziału w Programie lojalnościowym, należy dokonać rejestracji w Sklepie na zasadach wskazanych w jego regulaminie, kierując się wyświetlanymi w Sklepie internetowym wskazówkami umieszczonymi w Koncie Klienta.

5. Zalecane jest zabezpieczenie loginu i hasła do Konta przed dostępem osób nieuprawnionych. W przypadku podejrzenia zalogowania się do Konta przez osoby nieuprawnione, Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem, który może zablokować Konto do czasu wyjaśnienia sprawy.

6. Warunkiem uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest akceptacja niniejszego Regulaminu.

7. Uczestnik nie może udostępniać swojego Konta osobom trzecim.

8. Uczestnik zobowiązany jest w szczególności do:

a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

b. dostęp do poczty elektronicznej,

c. korzystania z Programu, Konta oraz Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

d. korzystania z Programu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

e. korzystania z Programu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet,

f. niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam).

III. PUNKTY

1. Uczestnik, w ramach Programu lojalnościowego, może otrzymywać Punkty, które może wymieniać na Nagrody, zgodnie z warunkami opisanymi poniżej.

2. Uczestnik uzyskuje Punkty dokonując w Sklepie Organizatora zakupu (dalej jako „Zakup”) Towarów oferowanych przez Organizatora w Sklepie Internetowym, zgodnie z zasadami wskazanymi poniżej.

3. W celu otrzymania Punktów, Uczestnik dokonujący Zakupu, powinien być zalogowany do swojego Konta w Sklepie Internetowym.

4. W przypadku Zakupu Towaru, Uczestnik otrzymuje Punkty w ilości zależnej od kwoty dokonanego przez niego Zakupu. Ilość Punktów przyznawanych w zależności od kwoty dokonanego Zakupu liczona jest w następujący sposób: każde wydane 1 (jeden) złoty za Zakup to 1 (jeden) Punkt.

5. Naliczanie Punktów następuje automatycznie po dostarczeniu zakupionych Towarów do Uczestnika, jednak nie wcześniej niż w dniu upływu prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży przez Uczestnika.

6. Za jedno Zamówienie dokonane w Sklepie, Uczestnik może otrzymać maksymalnie…….. Punktów.

7. Punkty przyznane przez Organizatora Uczestnikowi, sumują się.

8. Informacja o ilości Punktów zgromadzonych przez Uczestnika prezentowana jest w ramach Konta Uczestnika w Sklepie internetowym.

9. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty nie są pieniądzem elektronicznym.

10. Punkty są ważne przez okres wskazany na stronach internetowych Sklepu.

11. Punkty po upływie terminu ich ważności nie mogą być wykorzystywane i są kasowane.

12. Punkty są przyporządkowane do danego Konta Uczestnika i zabronione jest ich przenoszenie pomiędzy Kontami.

IV. WYMIANA PUNKTÓW

1. Uczestnik może wymienić przyznane mu Punkty na kod rabatowy na następne Zamówienie złożone w Sklepie.

2. Uczestnik wymienia przyznane Punkty za pomocą funkcjonalności dostępnych w ramach Konta w Sklepie.

3. W celu wygenerowania kodu rabatowego, Uczestnik powinien skorzystać z dedykowanego przycisku udostępnionego przez Organizatora, dostępnego w ramach Konta w Sklepie.

4. W celu skorzystania z kodu rabatowego, Uczestnik chcący dokonać Zakupu powinien zalogować się do Konta w Sklepie, a następnie złożyć Zamówienie zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w Sklepie, wpisując kod rabatowy w dedykowanym do tego polu, w formularzu Zamówienia. W formularzu Zamówienia.

5. W jednym Zamówieniu, Uczestnik może wykorzystać maksymalnie 1000 (słownie: tysiąc) Punktów.

6. Kody rabatowe uzyskane w ramach udziału w Programie nie mogą być wykorzystywane na rzecz osób trzecich lub przy zawieraniu Umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z prowadzoną przez Uczestnika działalnością zawodową, gdy Umowa ta jest zawierana przez Uczestnika w celach zawodowych, w szczególności do dalszej odsprzedaży.

V. ZAKOŃCZENIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE I ZAKOŃCZENIE PROGRAMU

1. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie i rozwiązać umowę składając oświadczenie na piśmie na adres siedziby Organizatora lub przesyłając oświadczenie na adres e-mailowy.

2. Z ważnych powodów Organizator może zawiesić lub wypowiedzieć Uczestnikowi uczestnictwo w Programie i rozwiązać umowę. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się udostępnienie Konta osobie nieupoważnionej, nadużycie lub inne naruszenia Regulaminu. Wypowiedzenie wymaga wskazania przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie.

3. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program. Uczestnik zostanie o tym poinformowany, przynajmniej 14 (czternaście) dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta zostanie przekazana także na stronie internetowej Sklepu internetowego.

4. Po rezygnacji z uczestnictwa w Programie lub w przypadku upływu terminu wypowiedzenia, umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się. Uczestnik, który zamierza zrezygnować z Programu, powinien uprzednio wykorzystać zgromadzone Punkty.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Uczestnik może odstąpić od umowy uczestnictwa w Programie bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia jej zwarcia, chyba że wyraził zgodę na wykonanie umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, w takiej sytuacji prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Uczestnik może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

3. Jeśli Uczestnik nie wyrazi zgody na wykonanie usługi od razu z wyłączeniem prawa do odstąpienia od umowy, Organizator rozpocznie świadczenie usługi 15-tego dnia od dnia zawarcia umowy. Oznacza to, że zgodnie z pkt. III Regulaminu Punkty będą przyznawane za zakupy, dokonywane od 15-tego dnia od dnia zawarcia umowy uczestnictwa w Programie lojalnościowym.

4. Organizator ma prawo odmówić Uczestnikowi odstąpienia od Umowy w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.

VII. REKLAMACJE

1. Reklamacje (w szczególności zastrzeżenia dotyczące ilości przyznanych Punktów) należy zgłaszać do Organizatora na piśmie na adres: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KAZIMIERZ ŻORNIAK, Wylewa 170B, 37-530 Sieniawa, BDO: 000413428, na adres poczty elektronicznej: sklep@megafason.pl, numer telefonu +48 512370932.

2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres podmiotu składającego reklamację, numer telefonu oraz adres e-mail, jak również dokładny opis i powód reklamacji.

3. Organizator rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu  czternastu dni od daty jej otrzymania.

4. Organizator poinformuje zgłaszającego reklamację o rozpatrzeniu reklamacji we wskazanym wyżej terminie w formie pisemnej lub w wiadomości e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Organizator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy o uczestnictwo w Programie lojalnościowym. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Regulaminem Sklepu internetowego oraz Polityką Prywatności Sklepu internetowego.

IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Uczestnik będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W szczególności Uczestnik może:

a. uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Uczestnikiem, a Organizatorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);

b. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Informacje dotyczące Programu będą przekazywane Uczestnikom za pomocą komunikatów na stronie internetowej Sklepu internetowego lub przesyłane w formie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Uczestnika w momencie przystąpienia do Programu.

2. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

4. Regulamin może zostać zmieniony przez Organizatora. O wszelkich zmianach Regulaminu Uczestnik zostanie poinformowany na adres poczty elektronicznej wskazany przez niego w momencie przystąpienia do Programu lojalnościowego, zawierającą zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian, w stosunku do Uczestników będących Konsumentami, nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia przesłania informacji. W razie, gdy Uczestnik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Organizatora o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje zakończeniem uczestnictwa w Programie.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font:

Zapisz się do newslettera